1 Temmuz 2007 Pazar

Lincoln: Çok Mutluyum


Türkiye'ye geldiğim için çok mutluyum. İki gündür hissettiklerimi tarif etmem imkansız. Bu inanılmaz bir duygu. Taraftarı çok olan önemli kulüplerde oynadım ama ömrümde Galatasaray taraftarı gibi bir taraftar görmedim.

Benim için geçerli olan şey her zaman kazanmaktır. Biz eğer Galatasaray gibi bir takıma gelmişsek zaten sürekli kazanmak zorundayız ve hep yukarıda olan bu takımı orada tutmaya devam etmeliyiz hatta daha da yukarılara taşımaya çalışmalıyız. Galatasaray'a gelmeden önce Taffarel ile görüştüm ve çok iyi bilgiler aldım. Aynı zamanda içimde iyi bir his vardı; onun üstüne gittim ve içimdeki his gittikçe büyüdü. Öyle bir noktaya geldim ki ben kulübümü aradım ve Schalke'nin menajeriyle görüştüm ona Galatasaray forması giymek istediğimi ilettim.

Burada ne kadar başarılı olup olmayacağımı sadece tanrı biliyor ama içimdeki maneviyat böyle devam ederse ben başarılı olacağıma inanıyorum.

Türkiye'ye geldiğim dakikadan itibaren taraftarın bana yaşattığı güzel duygular için çok teşekkür ederim ama biliyorum ki onlara teşekkür etmenin tek yolu iyi futbol oynamaktır. Ben de en iyi futbolu oynamak için elimden gelen her şeyi yapacağım. Galatasaray taraftarlarının bilmelerini istiyorum ki, dün akşam ve bugün yaşadıklarımı ömrüm boyunca unutmayacağım. Ben ve ailem Galatasaray'da olduğumuz için çok mutluyuz ve herşeyin iyi olacağına inanıyorum.

kaynak: galatasaray.org

Hiç yorum yok: